Šiais mokslo metais startuos 4 Erasmus+ projektai

„Erasmus+“ yra Europos Sąjungos rėmimo programa, suteikianti mokymosi ir tobulėjimo galimybių įvairaus amžiaus, statuso, profesijų asmenims bei galimybę įvairioms organizacijoms, įstaigoms, institucijoms įgyvendinti programos kriterijus atitinkančius projektus.

Šiais mokslo metais gimnazijos bendruomenė įsitrauks į 4 naujus Erasmus+ projektus:

  1. „Skirtingos kultūros – bendra tapatybė“ (mok. K. Andriukevičienė) projekto tikslas yra sudominti mokinius ir jų sąmoningumą domėtis bei puoselėti  savo ir kitų tautų kultūrą, motyvuoti juos mokytis, suprasti, kad kultūros įvairovė yra dovana, kuri mus praturtina, bet kartu reikia bandyti ieškoti ir surasti bendrybių, vienijančių skirtingas tautas ir kultūras. Vienas iš projekto uždavinių – padėti mokiniams iš naujo atrasti muziejus, kultūros institucijas ir t.t., kitas uždavinys  – skatinti mokinius gebėti identifikuoti savo ir kitų tautų kultūras, rasti panašumus ir skirtumus, pasitelkti meną kaip ugdymąsi. Projekte dalyvauja Slovakijos, Turkijos, Rumunijos, Vengrijos ir Lietuvos atstovai.
  2. Raštingumas ateičiai“ (mok. K. Andriukevičienė)projekto tikslas yra padidinti dalyvių susidomėjimą skaitymu, supažindinti juos su tekstų kūrimo, aiškinimo ir iliustravimo procesais, kuriant ir pristatant inovacinę veiklą, kuri be žinomų nacionalinių ir tarptautinių literatūros kūrinių pažinimo leis jiems išreikšti savo nuomonę, mintis, suformuluoti savo istorijas ir jas publikuoti naudojantis interneto teikiamomis galimybėmis. Visa tai ketiname daryti vykdydami tarptautinį bendradarbiavimą, kad dalyviai galėtų pažinti ir suprasti skirtingų tautų kultūrines vertybes. Norėtume, kad jie išplėstų savo žinias apie kitas šalis, užmegztų draugiškus santykius ir, ne mažiau svarbu, intensyviai plėtotų užsienio kalbos įgūdžius. Projekte dalyvauja Vengrijos, Turkijos, Italijos, Lenkijos ir Lietuvos atstovai.
  3. „Atrask tikrą gyvenimą“ (mok. R. Novošinskienė) – projekto tikslas yra apsaugoti jaunus žmones nuo neigiamo skaitmeninio pasaulio poveikio bei sukurti mokymo strategijas skaitmeninės priklausomybės prevencijai. Projekto veiklomis siekiama supažindinti mokinius, ypač iš atskirties  grupių, apie skaitmeninės priklausomybės žalą, parodyti alternatyvius laisvalaikio praleidimo būdus, skatinti aktyviai ir sveikai gyventi. Projekte dalyvauja Turkijos, Lietuvos, Lenkijos, Rumunijos ir Latvijos atstovai.
  4. „Augalų sveikata: geresni augalai, geresnė planeta“ (mok. R. Novošinskienė) – projekto tikslai: ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas, kaip kritinis mąstymas ir patikimų informacijos šaltinių paieška, IT ir žiniasklaidos, bendradarbiavimo įgūdžių; užmegzti ir palaikyti draugiškus bendradarbiavimo santykius tarp tarptautinių institucijų; gilinti mokinių žinias apie augalus apsikeičiant informacija iš kitų šalių, apie mandarinus, alyvuoges, braškes/avietes, obuolius, vynuoges. Projekte dalyvauja Vokietijos, Kroatijos, Slovakijos, Turkijos, Portugalijos ir Lietuvos atstovai.

Sėkmės projektų dalyviams.