Verslumo ugdymas – per įtraukiančias veiklas

Lapkričio 26 ir 29 d. pirmos gimnazijos klasių mokiniai Ekonomikos ir verslumo mokėsi netradiciškai. Teorines specializacijos ir darbo pasidalijimo žinias jie pritaikė praktiškai – grupėse gamino kalėdinius atvirukus, skaičiavo savo darbo našumą.

,,Įmonėms“ teko spręsti nelengvą iššūkį – kaip, turint ribotą darbo priemonių kiekį, darbuotojų skaičių ir darbui skirtą laiką, pagaminti kuo daugiau kokybiškų atvirukų. Darbas kur kas sklandžiau vyko tose grupėse, kurių ,,direktoriai“ koordinavo ,,darbuotojų“ veiklą – gamybos procesą suskaidė į atskiras operacijas ir jas pavedė atlikti konkretiems ,,darbuotojams“. Grupę papildant vis naujam ,,darbuotojui“, darbus kaskart reikėjo persiskirstyti. Ne visoms ,,įmonėms“ tai buvo lengva užduotis… Gamybos procesą stebėjo ir veiklos rezultatus vertino nepriklausomi ,,kontrolieriai“.

Mokiniai praktiškai įsitikino, kad, veikiant drauge ir pasidalijant darbus, galima nuveikti kur kas daugiau ir greičiau. Svarbu ir tai, kad pagaminti bandar togel kalėdiniai atvirukai nevirto makulatūra – įrašę linkėjimą, juos gimnazistai prieš Kalėdas įteiks gatvėje sutiktiems atsitiktiniams žmonėms, sveikindami juos su artėjančiomis šventėmis ir, tikėtina, maloniai nustebindami.

 

Parengė Ekonomikos ir verslumo mokytoja D. Makutėnienė