Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos mokymosi kontekstai ir integracija

2020-2021 m. m. Gimnazijos abiturientai ir anglų kalbos mokytojos, Rūta Novošinskienė bei Diana Čeponienė, sutiko dalyvauti VDU Edukologijos doktorantės Aidos Kairienės disertaciniame tyrime ,,Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos mokymasis” (vadovė prof. Natalija Mažeikienė), kuriame buvo siekiama išanalizuoti vyresniųjų klasių mokinių mokymosi istorijas mokantis anglų kalbos neformaliojo ir savaiminio mokymosi kontekstuose (knygų skaitymas, filmų žiūrėjimas, socialinės medijos, kompiuteriniai žaidimai,  kelionės, t. t.) bei šių mokymosi patirčių integraciją į formaliojo mokymosi procesą.

Dalinamės Aidos Kairienės ir Natalijos Mažeikienės moksliniu straipsniu ,,The Assemblages of Rhizomatic Learning of English of Secondary School students” (2021 m. liepos 5-6 d., konferencija „Proceedings of EDULEARN21“): EDULearn21 A.Kairiene_N.Mazeikiene_The assemblages of rhizomatic learning of English of secondary school students