Gimnazijos šeštokai istorijos pamokoje „XXI a.-informacijos amžius“ mokėsi netradiciškai
Gimnazijos šeštokai istorijos pamokoje „XXI a.-informacijos amžius“ mokėsi netradiciškai: vaikų mėgstami kompiuteriniai žaidimai buvo panaudoti ir gilinant istorines žinias. Teko įveikti du iššūkius. Pirmasis siejasi su malonia patirtimi: mokiniai galėjo pasirinkti (tėveliams leidus) savo mėgstamą žaidimą ir jo paties atrinktą 30 sekundžių ištrauką pademonstruoti klasės draugams. Antrasis susijęs su istorinėmis žiniomis: 1 minutės komentare turėjo atsiskleisti, kada ir kokiomis aplinkybėmis žaidimas sukurtas, ar jame teisinga istorinė situacija, ar realiai vyko įvykiai, ar tikroviškos istorinės detalės (apranga, šukuosenos, maistas, ginklai, būstas ir t.t.). Daugelis mokinių puikiai susidorojo su šia užduotimi, buvo pastabūs, kritiški. Šeštokų mokytoja Loreta Šimkienė džiaugiasi, kad mokiniai istorines žinias gali ir moka pritaikyti įvairiose situacijose, net ir žaisdami kompiuterinius žaidimus.