Klasių vadovai stiprino lyderystės įgūdžius

Baigiantis mokinių vasaros atostogoms, 30 gimnazijos pedagogų dalyvavo 3 dienas trukusioje klasės vadovų patyriminėje stovykloje, kurios tema buvo lyderystė ir bendradarbiavimas.
 
Stovyklą vedė trys patyrusios lektorės – Gintarė Razulevičiūtė, Kamilė Pudzemytė ir Laura Molčankinaitė. Jos pristatė modernius darbo su mokiniais metodus, kurie padės pedagogams stiprinti savo lyderystės gebėjimus bei efektyviai bendradarbiauti su klasėmis. Lektorės taip pat padėjo mokytojams geriau suprasti ugdomojo vadovavimo principus bei tėvų ir mokinių komunikavimo svarbą.
 
Pirmąją dieną dalyviai gilinosi į asmeninius vadovų poreikius, motyvaciją, psichologinę gerovę bei lyderio savybių ugdymą. Kiekvienas dalyvis turėjo galimybę reflektuoti ir aptarti savo kaip lyderio vaidmenį.
 
Antros dienos veiklos buvo orientuotos į konkrečių kompetencijų stiprinimą, kurios padeda mokiniams augti ir tobulėti. Taip pat buvo diskutuojama apie pasidalytosios lyderystės modelį mokykloje, kuris įtraukia visą mokyklos bendruomenę. Stovyklos dalyviai dalyvavo patyriminiuose užsiėmimuose, kurie skatino bendradarbiavimą ir komandos telkimą bendram tikslui.
 
Trečiąją stovyklos dieną dėmesys buvo skirtas mokytojo ir mokinio partnerystei. Dalyviai gilinosi į komunikacijos ir ugdomojo vadovavimo įgūdžių stiprinimą, dalinosi patirtimi bei reflektavo apie tai, kaip įgytas žinias pritaikys kasdienėje veikloje.
 
Ši stovykla suteikė klasių vadovams galimybę ne tik tobulėti profesinėje srityje, bet ir pasisemti naujų idėjų bei metodų, kurie padės efektyviau bendradarbiauti su mokiniais ir jų tėvais, kuriant darnią mokyklos bendruomenę.
 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra