Visos naujienos

Piligriminis žygis Šv. Jokūbo keliais Lietuvoje

Ankstų birželio 10 dienos rytą dešimt šv. Jono Bokso kuopos ateitininkų kartu su kuopos globėja Renata Markevičiene ir istorijos mokytoju Tomu Mikučiu pradėjo dviejų dienų piligriminį žygį maršrutu Aukštieji Kapliai – Šėta – Žeimiai – Vaivadiškiai – Martyniškis - Marvilius – Jonava. Piligriminę kel...

Kauno rajono mokinių olimpiadų nugalėtojų pagerbimo šventė

Penktadienio popietę Garliavos Kaimynystės parke įvyko tradicinė Kauno rajono mokinių olimpiadų nugalėtojų pagerbimo šventė. Pasveikinti gabiausių mokinių atvyko Kauno rajono savivaldybės vadovai, vietos bendruomenė.   Meras V. Makūnas ir Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vedėj...

Mokytoja R. Markevičienė skaitė pranešimą tema „Dalykų integracija nuotolinio mokymosi metu“

2021 metų birželio 8 d. Zoom platformoje vyko Šalies mokytojų nuotolinė metodinė – praktinė konferencija „Įgalinanti partnerystė. Šaulių „Romuvos“. Gimnazijos darbo grupė paruošusi konferencijos programą pakvietė apmąstyti mokytojų kolegialaus ryšio prasmę ir būtinybę pedagoginiame darbe. Konferenci...

Gimnazinių klasių Gamtos mokslų modulio ir Biotechnologijos modulio mokinių susitikimai su VDU lektoriais

Gegužės mėnesį įvyko I ir II gimnazinių klasių Gamtos mokslų modulio ir Biotechnologijos modulio mokinių susitikimai su VDU lektoriais. Mokiniai dalyvavo trijuose susitikimuose: „Augalinės ląstelės nuotykiai mėgintuvėlyje”. Susitikimas su Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos, B...

Apie pirmuosius savarankiško gyvenimo žingsnius – su SEB banku

Balandžio 4 d. pirmosios gimnazijos klasės mokiniai dalyvavo nuotolinio finansinio raštingumo pamokoje tema „Pirmieji savarankiško gyvenimo žingsniai. Sėkmės formulė – antreprenerystė“. Su mokiniais bendravo SEB banko „Megos“ ir Santakos skyrių vadovė Monika Kišlienė. Pamokos metu buvo diskutuojama...

Gimnazijos šeštokai istorijos pamokoje „XXI a.-informacijos amžius“ mokėsi netradiciškai

Gimnazijos šeštokai istorijos pamokoje „XXI a.-informacijos amžius“ mokėsi netradiciškai: vaikų mėgstami kompiuteriniai žaidimai buvo panaudoti ir gilinant istorines žinias. Teko įveikti du iššūkius. Pirmasis siejasi su malonia patirtimi: mokiniai galėjo pasirinkti (tėveliams leidus) savo mėgstamą...